Blog ze smakiem

  Mój blog wśród wielu innych, na prawdę wspaniałych, nie jest jakiś wyjątkowy czy zbyt popularny, ale mam nadzieję, że udało mi się do tej pory choć trochę osób nim zainteresować. Oczywiście chciałabym mieć coraz więcej czytelników i cieszę się z każdego nowego gościa i wszystkich ponownych odwiedzin - nie jest jednak łatwo się przebić bo braknie umiejętności, nie tylko tych kulinarnych czy fotograficznych, ale też marketingowych. 

  Nie lubię opowiadać o sobie, ale czasami różni ludzie zadają mi pytania skąd się wziął pomysł na blogowanie, kto uczył mnie gotować, na kim się wzoruję - po prostu chcą się czegoś więcej o mnie dowiedzieć. Kilka słów na ten właśnie temat, w sumie nic specjalnie ciekawego czy odkrywczego, możecie znaleźć na portalu we-dwoje.pl a dokładnie  TUTAJ

  Na tej stronie można poczytać m.in. o właścicielach blogów kulinarnych dużo, dużo bardziej znanych niż mój, więc trafiłam w bardzo doborowe towarzystwo. Gdy zaliczono mój blog do sekcji "Blog ze smakiem" i udzieliłam wywiadu poczułam się nawet  jak jakaś gwiazda co mile połechtało moją próżność a tak poważnie to fajnie jest po prostu zostać zauważonym. No i może dzięki tej publikacji zajrzy do mnie chociaż kilka osób, które dotychczas tutaj nie trafiły :) 






8 komentarzy:

  1. Ja to już dawno wiedziałam ,że Twój blog jest przepyszny ale niemniej gratuluję tego wyróżnienia bo każde nawet najmniejsze daje kopniaka i wiarę ,że jednak robi się coś dobrego,fantastycznego coś co innym się podoba;) Jeśli chodzi o grzyby to chyba jesteś jedyna w necie która takie smakołyki z nich robi,pisze o nich i zbiera takie których człowiek na oczy nie widział:)Duże buziaki kochana i gotuj tak pysznie jak to Ty potrafisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyna to na pewno nie i uczę się ciągle w tym temacie, ale dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Iza, popatrz na swój licznik odwiedzin :)
    Ta liczba sama za siebie mówi,
    że blog jest polularny, rozpoznawalny
    i lubiany :)

    Bardzo fajnie się czyta ten wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, liczba na liczniku bardzo mi się podoba - niedługo będzie milionik :D Ja wiem, że to może śmieszne w ogóle zwracać na to uwagę, ale cóż - małe i cieszy :)

      Usuń
  3. A ja dziś widziałam na kuchnia.tv Pani program. Nie ukrywam,że jak tylko zobaczyłam twarz od razu pomyślałam czy to nie osoba,która prowadzi bloga " Smaczna pyza " oglądam dalej i tak to Pani. Gratuluję bo to ogromne wyróżnienie !!!! Swoją drogą to ja widzę Panią prowadzącą jakiś program kulinarny bo bardzo przyjemnie się Panią ogląda jak gotuje a i do tego jest przeuroczą osobą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger