Smaczna Pyza - Blog Roku 2013

Od kilku lat organizowany jest konkurs na Blog Roku. Blogerzy zgłaszają swoje blogi w różnych kategoriach, potem odbywa się głosowanie internautów na swoich ulubieńców a na koniec jurorzy wybierają zwycięzców z grupy tych, którzy zebrali najwięcej głosów.

W tym roku, właśnie teraz, odbywa się kolejna edycja konkursu - wybieramy Blog Roku 2103
Pomyślałam sobie, że raz kozie wio i zgłosiłam się a właściwie swój blog w kategorii Blogi kulinarne.

       Smaczna Pyza spróbuje powalczyć o ten zaszczytny tytuł



Prowadzę swojego bloga już blisko 3 lata i ciągle tak samo mi się chce go pisać - mam z tego mnóstwo frajdy i satysfakcji. Staram się robić to najlepiej jak potrafię. Cały czas uczę się czegoś nowego o gotowaniu, fotografowaniu czy relacjach z czytelnikami. Często to Wy jesteście dla mnie inspiracją a już na pewno motywacją do dalszego działania. Czytając komentarze i odpowiadając na pytania czuję, że jestem potrzebna.

Nie lubię konkursów na głosowania bo niestety bardzo często zdarza się, że wygrywa ktoś kto ma po prostu dużo znajomych albo jest bardzo operatywny w namawianiu na głosowanie gdzie się tylko da. Ja nie należę do żadnej z tych grup, ale myślę że warto się w takim konkursie po prostu pokazać szerszej publiczności. Może dzięki temu trafi do mnie ktoś kto wcześniej nie wiedział o istnieniu Smacznej Pyzy ?  Chcę też dać szansę osobom, które mnie lubią i we mnie wierzą na okazanie ich  sympatii. Napraszać się o głosowanie nie będę  - zrobicie jak zechcecie chociaż nie ukrywam, że liczę na ogromną ilość Waszego wsparcia. Będzie mi naprawdę bardzo, bardzo miło jeżeli zechcecie poświęcić chwilę i garstkę drobnych na głosowanie.

Jeżeli lubicie Smaczną Pyzą, jeśli podoba się Wam mój blog i doceniacie to co robię - zagłosujcie ! Dochód z głosowania będzie przeznaczony dla potrzebujących dzieci, którymi opiekuje się Fundacja Gajusz więc nawet jeśli nie wygram to pomożecie dzieciakom . Głosowanie właśnie trwa i zakończy się 6 lutego o godz. 12:00.

                                Wystarczy wysłać wiadomość sms o treści 
                                                    C00025 
                                                                        (ce-zero-zero-zero-dwa-pięć) 
                                                      na numer 
                                                7122 

W wiadomości nie może być nic więcej oprócz tego kodu ani spacji. Koszt jednego sms-a to 1,23 brutto.

Za wszystkie głosy i wsparcie już teraz serdecznie dziękuję !!!


3 komentarze:

  1. Ja już smsa wysłałam. Życzę wygranej. Pozdrawiam - Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie sms wysłany trzymam kciuki za wygraną.Dziś upiekłam drożdżówki pomarańczowe z jabłkami wyszły super.Pozdrawiam Kasia z Obornik Wlkp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maria Molicka3 lutego 2014 22:40

    Poszło :) życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger