Konkurs "Makaron w letniej odsłonie" - WYNIKI !

Kolejny konkurs z makaronem zakończony. Jak zwykle nie zawiedliście i wpłynęły ciekawe zgłoszenia, ale przyznam szczerze, że spodziewałam się większej ilości zgłoszeń i bardziej kolorowych potraw... No cóż, zadowolę się tym co jest. Tym, którzy wzięli udział bardzo dziękuję. 

Szczególne podziękowania dla Basi, Pani Misiowej, za przepis na "Zapiekankę z letnią Pyzą" - przepis znajdziecie pod postem konkursowym. Tym zgłoszeniem rozbawiła mnie i bardzo pozytywnie zaskoczyła, ale ponieważ makaronową pakę już kiedyś tutaj dostała to damy szansę innym. Basia jednak dostanie ode mnie jakiś inny upominek więc proszę o adres !






Paczki ufundowane przez markę Lubella trafiają tym razem do :

Anny Gmurczyk i Hanny Rostkowskiej 

Laureatki proszę i jak najszybsze przysłanie danych teleadresowych potrzebnych do wysyłki nagród. Ja przekażę je do agencji Synertime, które wyśle Wam paczki. 

A tych, którzy tym razem nie wygrali zachęcam do udziału w następnych konkursach, nie tylko makaronowych. Już niedługo wymyślę jakiś inny temat i będziemy bawić się razem od nowa.

Tymczasem jeśli ktoś chciałby powalczyć o makarony to podobny konkurs jak mój znajdziecie już od jutra na blogu Damsko męskie spojrzenie na kuchnię  . Zapraszam razem z Jolą i Piotrem !

Pozdrawiam serdecznie, 

Wasza Pyza


9 komentarzy:

  1. Dziękuję Pyzuniu, naprawdę nic nie trzeba - zrobiłam ją jako niespodziankę dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ja wiem i doceniam :) i dlatego chciałabym właśnie wysłać Ci jakiś drobiazg :)

      Usuń
  2. Zadowolę się tym co jest... Myślę Pyzo,że nie tak chciałaś napisać.Powinnaś być szczęśliwa,że masz fanów,którzy chętnie Cię odwiedzają i biorą udział w konkursach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się z każdego zgłoszenia, ale tak jak napisałam liczyłam na więcej kolorowych dań - lato dostarcza nam mnóstwa składników, wielu owoców i warzyw, które można pięknie łączyć z makaronem ... Napisałam tak ja czuję i właśnie tak miało to brzmieć

      Usuń
    2. Zgadzam się z Aleksandrą, że słowa "Zadowolę się tym co jest" zabrzmiało bardzo słabo i może być przykro tym osobom co wzięły udział w konkursie. Nawet, jeżeli faktycznie tak poczułaś mogłaś naprawdę napisać to w inny sposób.

      Usuń
    3. zawsze jestem szczera i mówię co myślę a na własnej stronie tym bardziej mam do tego prawo :) nie bądźcie takie delikatne

      Usuń
  3. a ja liczyłam, że chociaż jedna nagroda za historię zostanie przyznana, a tu obie za danie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bastalena, rozumiem, że każdy kto nie wygrał czuje się rozczarowany, ale przegrywać też trzeba umieć...

      Usuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom i serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger