Chrupiąca sałatka z wędzonym kurczakiem

Żarłoczek lubi wędzonego kurczaka więc czasami kupuję połówkę albo kilka pałek. Wczoraj dwie mu podkradłam i zrobiłam sałatkę :D Nawet nie zauważył bo skąd miał wiedzieć ile ten kurczak miał nóg? Szczególnie, że w wiadomościach pokazywano kaczkę dziwaczkę z czterema łapkami :D


składniki:
  • kilka liści sałaty zwykłej
  • 2 wędzone pałki kurczaka,
  • pestki z połowy owocu granatu
  • 6 mandarynek
  • kilka gałązek koperku
  • sok z połowy dużej pomarańczy
  • 3 - 4 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1/2 łyżeczki ostrej papryki mielonej


sposób przygotowania: Sałatę i koperek opłukałam, dokładnie osączyłam. Mięso obrałam od kości pałek, porwałam na mniejsze kawałki. Mandarynki umyłam, obrałam, pokroiłam w plasterki. Sok z pomarańczy wymieszałam z jogurtem i papryką. Na talerzach ułożyłam porwane na kawałki liście sałaty, na to plasterki mandarynek i kawałki mięsa. Całość skropiłam przygotowanym sosem i posypałam listkami koperku oraz pestkami granatu. Gotowe! Proste, prawda? I zaręczam, że lekkie i bardzo smaczne :-)

6 komentarzy:

  1. Samo połączenie granatu i kurczak kusi mnie tak bardzo żeby zrobić tę sałatkę:)
    marzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetyczna ta sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz Izo, ale nie zrobiłam tego umyślnie. Jestem w trakcie przenoszenia bloga z blogspot na pl, a ze względu na 'rubrykowany' szablon wszystko przenoszone jest ręcznie. Jeśli korzystam z czyjegoś przepisu, to zamieszczam taką informację pod zdjęciem. Na blogspocie źródła są podawane, a teraz w przenosinach notek pomaga mi narzeczony i pewnie to przeoczył. Przepraszam najmocniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze bez granatu to nie to samo, a nie często można go kupić eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem skąd piszesz, ale w Polsce granaty są dość dobrze dostępne. Można je znaleźć w większości supermarketów, na targach warzywnych i w wielu innych, mniejszych sklepach.

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger