Dania z makaronem i warsztaty z Lubellą

Spotkanie z innymi blogerami przy garach i wspólne w nich mieszanie zawsze i niezmiennie mnie cieszy. W ten sposób poznałam wiele bardzo ciekawych i sympatycznych osób z całej Polski.



Ty razem do gotowania zaprosiła marka Lubella a opiekowali się nami , Karolina, Aneta i Marcin z agencji Synertime. Zaproponowano nam kilka rodzajów mięs, dużo warzyw, ziół i oczywiście różnego rodzaju makarony - z tego mieliśmy sobie coś pysznego wyczarować. Pracowaliśmy małych w zespołach, w wesołej i luźnej atmosferze. Było sporo śmiechu , ale później także pysznych dań.

Ja, razem z Jolą i Magdą, zajęłam się kaczymi cycami. Po natarciu przyprawami - tymiankiem, pieprzem i solą - wylądowały na zimnej patelni gdzie podczas powolnego podgrzewania wytopił się z nich prawie cały tłuszcz i zrumieniła skórka. Potem jeszcze tylko chwilka w piekarniku aby mięso w środku pozostało różowiutkie bo takie lubimy. Do kaczki podałyśmy sałatkę : z makaronu razowego, uszek,  z dużą ilością krótko przesmażonych warzyw (papryki kolorowe, groszek cukrowy, czosnek, chili, natka pietruszki, świeży tymianek) i pomidorkami podlanymi octem balsamicznym. Mam nadzieję, że koleżanki były zadowolone z dania tak samo jak ja.  Jak prezentowała się nasza potrawa zobaczcie na zdjęciu niżej. 



Profesjonalny nadzór sprawował nad nami szef Piotr Ceranowicz i dietetyczka Anna Różyk. I właściwie nie wiem co więcej pisać - gotowaliśmy, potem wspólnie biesiadowaliśmy, była kawa, ciastka i wiosenne kwiatki. Bardzo przyjemnie spędziłam kilka godzin. 




7 komentarzy:

  1. Iza, bardzo się cieszę z tego, że Cię znalazłam w necie. Przygotowujesz smakowite potrawy. Jeszcze wszystkiego nie" przeszperałam" n a Twoim blogu ale to co poznałam jest super. Takie w moim guście:))) Pozdrawiam Cię cieplutko. Dzięki , że jesteś:))))) Agata Popielewicz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, dziękuję za ciepłe słowa. Cieszę się, że moje przepisy się przydają :) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. prawda ? było naprawdę bardzo smacznie, wesoło i miło !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kluchowaty raj! piękne te dania i wspaniałe warsztaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj makaronu Lubelli sa naprawdę dobre.
    A dania genialnie i apetycznie wyglądają.
    Super sprawa takie warsztaty.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger