Konkurs "Makaron na wiosnę" - WYNIKI !

Konkurs "Makaron na wiosnę" zakończony i przyszedł czas na podsumowanie. Dotarła do mnie ponad setka zgłoszeń, jeśli dobrze policzyłam to 114 przepisów z czego większość opatrzona zdjęciami pysznych dań.

Wszystkie nadesłane przepisy możecie przeczytać pod postem konkursowym a zdjęcia obejrzeć w specjalnej galerii na facebooku



Dziękuję Wam bardzo za udział w zabawie i wiele ciekawych inspiracji - jesteście niesamowici ! Jednak wybrać i nagrodzić mogę tylko 2 osoby. Wybór jak zwykle bardzo ciężki i do samego końca nie mogłam się ostatecznie zdecydować. Zawsze w takiej sytuacji czuję się winna, że nie mogę nagrodzić wszystkich i przykro mi bo wiem, że niektórzy będą rozczarowani ...


Postanowiłam jednak co następuje - w konkursie "Makaron na wiosnę" nagrody dostaną : 

Basia-PaniMisiowa  i  Justyna-Kuchenne fascynacje

Do Basi pojedzie zestaw makaronów razem z półeczką przypraw i notesem a dla Justyny będzie taki sam zestaw produktów Lubella plus naczynie do zapiekania i notes. Gratuluję !

Laureatki proszę o jak najszybsze przysłanie danych teleadresowych - izakulinska@o2.pl - czekam na nie nie dłużej niż 7 dni.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział i zaglądajcie do mnie bo być może wkrótce wystartuje następny konkurs :)


Pozdrawiam, wasza Pyza :)

2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger