Znowu przynudzam ?

Tak sobie myślę, że te moje sterty fotek z weekendowych wędrówek pewnie Was już zanudzają. To dość monotonne - grzybki, kwiatki, listki i tak w kółko. Ale kto ma dość niech po prostu się odmelduje bo dzisiaj znowu byłam w łęgach więc niżej świeżutkie zdjęcia - duuużo zdjęć ! 

Nogi mi wlazły nie powiem gdzie, ale naładowałam trochę akumulatorki i dotleniłam się. Lubię te swoje, zwykle samotne, wypady :)

smardz stożkowaty


 

bobry mieszkają też w wielkim mieście
nie spotkałam żadnego, ale widać ślady ich działalności 
na wypaleniskach odrasta trawa, ale nie wszystko wróci do życia...
już rośnie świeża trawa - drzewom potrzeba wielu lat
śluzowiec - samotek zmienny
jasnota 
czosnaczek pospolity 
łan czosnaczka pospolitego - wkoło pachniało czosnkiem
ziarnopłon wiosenny
smardzówka czeska
smardzówka czeska - to nie ja jej odgryzłam czubek ! 
czernidłaki
bluszczyk kurdybanek
łan bluszczyku - wszędzie go pełno 
smardz stożkowaty
ile smardzów widzisz ?
smardz stożkowaty

5 komentarzy:

  1. A Ja lubię takie zdjęcia!
    Może dlatego iż sama sporo takich robię... hihi! Uwielbiam niepowtarzalność natury, formy, kształty, kolory...
    A u Ciebie to jeszcze nawet nazwy napisałaś! Duży ukłon w Twoją stronę, bo Ja nie znam nawet połowy nazw tych egzemplarzy, co pokazałaś.
    (Smardze są trzy!)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam Twoją umiejętnośc dostrzegania tego, co dla zwykłego śmiertelnika-jak ja,niewidzialne.Widzisz wszystko w tej przyrodzie:) masz 5 oczu??:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Pyzo! Bardzo, bardzo ciekawe zdjęcia!
    Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubie te zdjęcia z leśnych wypraw :D Czasem naprawde cudowne rzeczy tworzy natura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię droga Pyzo:) kiedy od lat nie mieszka sie w naszym pięknym kraju to czasem miło zobaczyc takie zdjecia i choc tu juz nawet kasztany kwitną a i bez tez juz widziałam to jednak nie to samo co nasze grzybki i łąki :)
    Pozdrawiam z Londynu Karolina

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger