Przepisy na dania wigilijne i świąteczne

Wigilia już za 2 tygodnie. Nie wiem jak Wy, ale ja już planuję powoli zakupy składników do wigilijny i świątecznych potraw. Planuję też przede wszystkim menu bo co roku pojawia się na naszym stole kilka żelaznych pozycji, ale też zawsze zrobię kilka nowych rzeczy. Niektóre potrawy pojawiają się świątecznie co 2-3 lata bo przecież wszystkiego na raz nie da się zjeść a przyrządzać nie wiadomo ilu dań też nie ma sensu.

dania wigilijne, dania swiateczne, wigilia i boze narodzenie, domowe jedzenie, menu na swieta, co podac na wigilie


Od kiedy prowadzę bloga przepisy na różne okazje zapisuję w specjalnych zakładkach. Ta z potrawami na Wigilię i Boże Narodzenie jest całkiem pokaźna, jest więc z czego wybierać. W tym zestawieniu znajdziecie pomysły na śledzie, sałatki, zupy, dania główne i ciasta. Nie zabraknie słodkich likierów, które robię właśnie teraz, raz do roku więc są dla nas bardzo świąteczne.

Kliknij w obrazek a otworzy się lista przepisów na potrawy wigilijne i świąteczne.

Zapraszam - wybierajcie i korzystajcie a jeśli macie jakieś pytania to piszcie, postaram się odpowiedzieć, w miarę możliwości pomóc i rozwiać wszystkie wątpliwości.

4 komentarze:

  1. Witam myślałam że się nie doczekam takiego właśnie zestawienia faktycznie jest w czym wybierać jeszcze raz dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie zestawienia okazjonalne są na blogu cały czas, dzisiaj je tylko przypomniałam :)

      Usuń
  2. Witam ja robie makowce zwijane z Pani przepisu i skórkę pomarańczową pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, na blogu jest mnóstwo przepisów więc z czasem może jeszcze z jakichś skorzystasz :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger